onsdag 4 november 2009

Min dag som monitor-ass

Idag har jag varit ljudtekniker...
Har varit Jonas monitor-assistent och hjälpt till att koppla kablar, rulla casear, koppla kablar och fick till och med pilla liiiitelite på EQ:n. Snart är jag en expert! Iaf på att koppla kablar...hehe.
Hade på mig min fina Puonti Audio-tröja för att leva mig in i yrket ordentligt.




Min "chef" gav mig till och med ledigt en sväng för att hjälpa Lania med tapetsering av skolan med dom första Kiss-affischerna. Eller som vi vill se det: vi rensade skolan på gamla affischer, tyckte det såg tomt ut och tyckte det var bästa att sätta upp nya.


Om ni är snälla så kanske jag lägger upp affischerna här senare, men först måste jag få dom av Lania...

Vi avslutade dagen med middag på Max och film hos Jonas.

//If you can't stand the heat

Inga kommentarer: