onsdag 18 november 2009

En bra dag

och det kommer fler...

Idag är en bra dag för idag kommer min Johan hit. Han är fin han.
Rep ikväll. Försöker banka in texterna, men det går sådär. Håller tummarna och hoppas på det bästa. Mellan repet och nu ska jag klämma in en massa annat.
Ska plocka undan i lägenheten, skura ur micron, sälja tv, micro och bord, lägga ut annons på soffan, skrivbordet och spegeln och städa lägenheten. Det där var förmiddagen...
Har även pyssel att göra på skolan på eftermiddagen, plus en massa mail att skicka.
Det blir en fullspäckad dag, men belöningen kommer ju ikväll då jag få träffa min kära fästman.

Imorgon är en bra dag för då kommer mor och far. Har jag riktig tur så kommer dom ha med sig en liten underbar gosse som jag saknar så mycket att jag drömmer om honom. Jag hoppas hoppas hoppas...

På lördag är en bra dag för då kommer världens bästa granne tillbaka.

Tänk vilken bra helg det kommer bli!

//You don't have to be afraid

Inga kommentarer: