torsdag 26 november 2009

My life in a box

Nu struntar jag i att det är jobbigt att leva bland en massa lådor. Idag började jag flyttpacka på allvar. Bara en vecka kvar i Pite. Dags att börja jobba.
Jag tror Johan kommer få en liten chock när han inser hur mycket prylar jag har... Det är nästan så jag får det... Flyttlådorna jag har börjar ta slut och jag har inte ens börjat med köket... Suck.
Imorgon liftar jag med Pär till Lule en sväng för att lämna av lite lådor. Några mindre att bo med och några färre att flytta i helgen.

Det är lite blandade känslor kring den här flytten. Visst ska det bli härligt att äntligen få flytta ihop med karln jag är förlovad med, men samtidigt är det riktigt tungt att lämna Pite och alla människor här. Vi umgås ju nästan varje dag och jag gillar det. Jag kommer sakna det så otroligt mycket och bli så avundsjuk varje gång dom hittar på nåt roligt utan mig.
Jag tror jag kommer få känna på en liten liten del av det Joel känner när han far härifrån.

//Put some new shoes on

4 kommentarer:

jlindbergh sa...

Vi får väl kolla vad vi verkligen behöver å skippa resten! Ingen blir glad av nåt som inte används och som bara är ivägen...

jlindbergh sa...

http://open.spotify.com/track/6PvpKM4BW48ic8cbM4Vxcg

Åsa sa...

Jag vet att du resonerar så min kära. Vi får se hur mycket vi kan få plats med.

jlindbergh sa...

Japp! Eller "Do you have your baggage or do your bags have you?" som Spock's Beard sjunger.

Har tittat mej omkring hemma också och kommit fram till att det blir en del att gå igenom framöver :)