tisdag 17 november 2009

Vill du ställa upp på en intervju?

Nu har jag mailat en hel hög med musiklärare och rektorer.
Jag försöker få tag på intervjuoffer till c-arbetet och håller tummarna för att det ska gå bra. Har fått svar från en gammal lärare till mig här uppe. Hon ställer upp iaf och hon vill jag verkligen intervjua. Perfekt! Håller tummarna att fler svarar.
Och innan ni får för er att kritisera mig för att jag inte tar mig i kragen och ringer dessa personer så kan jag meddela att jag inte hittat ett enda telefonnummer. Det enda jag hittat är mailadresser. Så det så.

Nu ska jag snart gå ner till tvättstugan för att hämta det sista. Ta mig ur min rosa mysdress och sätta på mig nåt lite mer respektabelt. Sen är det dags att gå upp på kåren. Tänkte sätta mig och fylla i Stimpapper (wow).

//You need my love baby o so bad

3 kommentarer:

syster fia sa...

Namn: storasyster
Ålder: äldre för varje dag
Bor: i ett grått hus
Familj: ja det må du tro
Yrke: certifierad petig tjatmoster
Utbildning: livets hårda skola och några högskolepoäng att toppa tårtan med

Räcker det så?? Klart man ställer upp när familjen ropar!

Åsa sa...

Hur länge har du undervisat i musik?

syster fia sa...

Äh, petitesser! Du ser ju vilken strålande respons jag fick på Hoven Droven och kköshanddukarna. Och du har ännu kvar att uppleva den invecklade koreografin till ""Gör precis som jag"