tisdag 24 november 2009

Höga berg och djupa dalar

Är inte på bra humör längre...
Sex timmars nerrigg i ett tempo som inte var det bästa slog hårt mot det goda humöret jag hade i morse. Sen spelar säkert tröttheten också in.
Och när det avslutas med omständighet så blir man ju bara så jäkla less...
Förlåt. Jag ska inte vara så bitter. Vill verkligen umgås med mina kära vänner ikväll, men lyfter inte humöret snart så vet jag inte om jag vill utsätta dom för det. Mitt dåliga humör kan jag gott behålla för mig själv.
Skulle ha velat sitta och prata med Joel också, men det verkar inte bli nåt av med det. Det finns andra som vill ha en bit av kakan, så jag får nöja mig med det jag får.
Bitter bitter bitter...
Dags att sluta skriva här och göra allt för att bli på bra humör.

//...

Inga kommentarer: