måndag 9 november 2009

Hippie-jakt

Blev inget bloggande igår. Hade tänkt ta med Lilla Hjärtat till Skellefte, men ni vet hur det är med dom små (?) hon tog sån tid på sig att bli klar (uppdateringar hit och uppdateringar dit) att jag var tvungen att lämna henne i hemmets lugna vrå (okej, så kanske man inte gör med dom mänskliga små).

Nu är jag tillbaka i Pite och för att återgälda Hjärtat har jag umgåtts med henne hela dagen. Har suttit på kåren och pluggat med gossarna. Hittade det ultimata citatet till c-arbetet. Det är precis det som arbetet handlar om! Jippie!

Nu på eftermiddagen for jag och Pär iväg på Kupan och Dollar. Skulle kolla om det fanns hippiekläder på Kupan. Men icke... Ibland skulle det vara roligt att bo i en storstad... Det får duga med antingen nåt av det som Tove gav mig idag eller klänningen hemma. Ska prova lite.

Pär köpte två tomtar som fick bo på Saras tak en liten liten stund.


//What is love?

Inga kommentarer: