onsdag 18 november 2009

Änglar och prinsar

Jajjemen! Imorgon kommer en av var till mig!
Och så mor och far såklart.
Underbart att min ängel kunde följa med också. Studiebesök hörde jag att ni kallade det...hehe.
Så imorgon invaderas lägenheten av familj. Dom kommer sent, men det gör ju inte så mycket eftersom hela morgondagen är uppbokad.
Och eftersom jag längtar så otroligt efter lillgossen har jag tittat på lite bilder...

Han är ju helt underbar när han koncentrerar sig

Och som avslutning en bild som ängeln redigerat

//You're only a day away

2 kommentarer:

syster fia sa...

Men var ska du göra av dem alla? Och lilleman undrar om Johan kommer vara där?

Åsa sa...

Jodå, han kommer vara här på söndag och på måndagkväll.
Jag har planerat upp det jättebra, så att alla får plats. Mysigt kommer det bli! Hur känns det att få en barnfri helg då?