måndag 2 november 2009

Bra start

Dag ett på C-arbetet och jag tog sovmorgon... Det är vad jag kallar en bra start.
Nu ska jag kolla om det finns några bra böcker att låna på Kulturens Hus innan jag far tillbaka söderut för att läsa. Det här veckan har jag nämligen tänkt läsa mest. Intervjufrågor står också högt på önskelistan.

//Now you see the light

_____
Tillägg 09.37: Eftersom Johan inte ställt om klockan vid sängen till vintertid än så trodde jag att klockan var mycket mer än hon var. Så det var ingen storsovmorgon ändå. Jag vaknade alldeles lagom för att hinna med allt idag.

3 kommentarer:

syster fia sa...

Trevligt med bonustid!

jlindbergh sa...

Jag tror jag sa det när du tittade på klockan också, men du va rätt trött.. Å med tanke på att det var fel åt rätt håll så tänkte jag att det inte var så noga :)

Åsa sa...

Nej, det gjorde ju inte så mycket. Skönt att veta att man inte sov bort hela dagen :) Och jag hade ett vagt minne av att du sa nåt om klockan, men kom inte ihåg vad...