torsdag 5 november 2009

Efter nästan två dygn...

...i Ånge så är äntligen mitt paket i Pite!


Och vad gjorde jag 18.47? Jo, jag var på väg till repet. Kom hem nyss. Har Ica fortfarande öppet? Nej. Jag får vänta hela långa tiden till imorgon med att få mitt paket.
Jaja, ska väl sova snart ändå.

Har sålt ganska mycket av mitt möblemang nu.
Säng - check (det bästa är att hon inte vill ha den förrän i slutet av november)
Micro - check
TV - check
Matbord - check

Nu återstår bara att sälja soffa, spegel och skrivbord.
Micron tv:n och matbordet blir jag av med i början av nästa vecka. Spännande...tomt...
Nu ska jag återgå till att fotografera mig själv. Håller på att fota alla gamla kläder jag inte vill ha längre. Systrarna ska få välja och vraka först sen ska jag sälja resten. Det är ju en del kläder så det är bäst att sätta igång igen.

//O baby baby, baby baby

3 kommentarer:

Anonym sa...

Soffan kan kanske få nytt hem på Ankars, hur ser den ut och för hur mycket?

syster fia sa...

Jadu, för jag kommer säkert i något. Inte.

Åsa sa...

Soffan är en mörkblå Mio-soffa. Chicago tror jag att den heter. 1000 kronor vill jag ha för den. Klädseln är tvättbar och det är en tre-sitssoffa. Väldigt skön :)
Om du ger mig din mail kan jag maila bild på den.

Syster: Du kommer väl förhoppningsvis bli av med kulmagen om några månader :)