lördag 14 november 2009

Kan du tro att jag sa nej?

Lördagmorgon med sovmorgon och möjligheten att ta det lugn i flera timmar. Härligt.
Igår var vi på konsert igen. Skriver mer om det sen när jag får en bild av Lania som var fotograf på spektaklet.
Efter konserten hade vi häng hos Jonas. Trevligt trevligt. Blev mycket snackande om Kiss av nån anledning...
I veckan blev jag erbjuden att få vara dansinstruktör på Kultivitamin på Kåren. Trots att detta infaller precis samma helg som jag ska flytta så funderade jag på att göa det. Jag vill jag vill jag vill! Tycker det är jättekul och Emil och jag funkade ju bra som instruktörer under Nolle-p, så varför inte igen? Men till slut insåg även jag att jag inte kan göra allt jag vill. Jag måste fokusera på flytten då. Så jag sa nej... Känns bitteljuvt. Men det är nog bäst så.

Men vet ni vad det är för dag idag?
Jo, det är min Ängels födelsedag!


Grattis min Ängel!


/Hurra hurra hurra!