lördag 28 november 2009

Flyttpacka

Att flyttpacka är inte så väldans roligt som man kan tro.
Det gick bra och fort till en början, men sen börjar småsakerna.
Igår hittade jag alla mina brända skivor oc insåg att det är ju väldigt besvärligt att behöva frytta med dom. Så jag satte mig vid min dator och kollade ifall låtarna fanns på min dator redan, eller om jag var tvungen att lägga över dom... Det är en evighetsmaskin...

På kvällen hängde jag lite hos Pär och spelade in lite musik hos Nils. En bra och avslappnande kväll sådär tre dagar innan jag ska flytta.

Idag har jag ringt och bokat ett släp. Jag trodde att jag eventuellt skulle klara mig utan, men när jag sen kom på att jag har stolar, byrå mm att flytta också insåg jag att det skulle kräva alldeles för många turer till Lule med Sara för att det skulle vara värt det... Det kostar en tvåhundralapp, men det får det vara värt.

Dags att äta lite frukost innan första lasset går.

//Hold your horses

Inga kommentarer: