måndag 16 november 2009

Texter

I natt drömde jag att det var alldeles innan gig och jag kom fram till att jag inte kunde texterna. Jag var tvungen att ha fusklapp och det har ju varit mitt mål att slippa ha några texter alls...
Jag var ju så stolt över mig själv på Britney eftersom jag klarade det helt utan texten, så nu ska jag banne mig göra samma sak igen. Mardrömmen ska inte slå in.
Så när jag var hemma för att äta middag och duscha (fick en liten paus i pyntandet) så passade jag på att öva. Eftersom jag inte hade jättemycket tid fick det bli till att slå två flugor i en smäll. Dusch och öva texter samtidigt. Då ser det ut så här:



Jag måste ju ha texterna i närheten för att kunna titta på dom när jag fastnar, så därför fick dom ligga utspridda vid badkaret. Det gick ganska bra. Börjar ha rätt bra koll. Inte så bra som jag skulle vilja, men ändå hyfsat.
Nu har jag precis kommit hem från pass 2 i pyntandet. Har tapetklister lite här och var och är helt slut. Men pyntet kommer bli grymt!

//And if I say I wanna set you free

Inga kommentarer: