tisdag 1 december 2009

Storstadsbo

Nu är det officiellt. Från och med idag kommer min post till Lule och inte Pite.
Det var sorgligt att ta ner skylten från dörren igår.
Det var även sorgligt att säga hejdå till mina söta som körde ner mig till busstationen. Fast det var även mysigt för jag fick puss på båda kinderna av var och en.
Så, nu är man storstadsbo. Inte mycket har förändrats. Precis som dom senaste dagarna bär jag lådor, saker, påsar och ännu mera lådor. Just nu har vi middagspaus, sen drar det igång igen. Om vi har riktig tur får vi över så mycket att vi kan fokusera på uppackning imorgon.
Har du vägarna förbi Lule kan du väl svänga förbi och bära en låda eller två.

Så här fin var Johans lägenhet imorse.

Se så fint det blir!

Jag multitaskar idag. Löser problem och flyttar. Tänk om båda delarna blir bra till slut. Glad flicka vore jag.

//Move on up

1 kommentar:

syster fia sa...

Put it in the bag