torsdag 10 december 2009

Power (Puff) Pop

Nu var vi äntligen på konsert igen. Det var ett tag sedan. Det där med flytten satte ju vissa käppar i hjulet för Jonas och min deal med en konsert i veckan.
Men ikväll var vi i Blackbox i alla fall. Lyssnade på Framnäs Rock och Pop som körde Powerpop. Jag vet inte riktigt var Powern kom in i bilden, men mot slutet var det lite mer riv i det hela iaf. Det fanns en låt som jag ska lyssna lite mer på av ett band som jag tänkte lyssna lite mer på. Kul med ny musik, hoppas att de andra låtarna är lika roliga som den dom spelade. Bandet heter Fun och låten heter Walk the dog. Rolig. Fanns till och med på Spotify.

Nu sitter jag hos Nils, ska spela in lite Snörök och lägga om lite sång på min låt. Här ska jag även sluta mina blå senare ikväll.

//Feel like I'm in a box

Inga kommentarer: