fredag 11 december 2009

Lucia

Har avverkat en sväng på stan med Lania och Stina och tittat och lyssnat på luciatåget på skolan. Mysdag!
Tyckte mycket om luciatåget. Vackert och fina stämmor. Det enda jag har att "klaga" på är att jag hade velat se lucians ansikte. Jag vet att den klassiska positionen är att hålla ihop händerna framför bröstet, men med ett ljus i handen så ser man hennes ansikte.
Hade tänkt blogga en bild från tåget, men glömde minneskortet till kameran i Lilla Hjärtat. Kunde knäppa några bilder, men kan inte föra över dom till Hjärtat. Däremot hittade jag de här bilderna i min kamera. Från ett trevligt besök jag fick en helg för ett tag sen.

Gissa vem!


Jo, samma gopojk som på den här bilden
Snart får jag träffa honom igen!

//I can't dance

2 kommentarer:

Annika sa...

vi ville inte att hon skulle ha ett ljus under huvudet, vi viile inte riskera att hon skulle svimma. :D

Åsa sa...

Nej, jag vet att det också är ett problem... Men jag saknade iaf att se hennes ansikte. Svårt att lösa på bra sätt.