måndag 7 december 2009

Håll i er nu

Här är den... Första officiella bilden på vår nya lägenhet. Den visar inte mycket, men det är den enda delen av lägenheten som är ordentligt iordningställd.

Vår soffhörna och Johan

Förlåt för dålig uppdatering just nu, men det är mycket som jag försöker få ordning på. Allt händer på samma gång så här innan jul. Är det nån mer än jag som känner så?
Var i alla fall i Pite en sväng idag för att gå på Smaskmöte. Hann träffa mina söta en sväng och spelade in min första egna låt med Nils. Eller ja, helt egen är den ju inte eftersom Nils har skrivit musiken, men texten är min och bara min. Vågar inte lägga ut den här dock... Har ju inte Stimat den eller nåt och eftersom det är en hit är jag rädd att nån snor den. Vill du höra? Säg till.

//In a box

3 kommentarer:

mamma sa...

Hoppas att jag får en upplaga.
Vill gärna höra.
Nilas heter Nils när han spelar trummor kan jag upplysa.
Kram

elin sa...

Jag tycker Johan ser lite oordnad ut. Han är alldeles sned och dan.

mamma sa...

Duktigt gumman. Ska bränna och lyssna in texten. Soft och mjuk i melodin.