tisdag 15 december 2009

Mina söta

Igår var en riktigt mysig dag. Några av mina söta var här på besök. Först hade vi en produktiv shoppingtur på stan. Hittade nån julklapp, kom på en annan. Blir ju en tur till på stan för mig. Jag ansåg att det var viktigare att de andra fick uträtta sina ärenden eftersom jag numera bor i den stora staden.
Efter shoppingtur for de andra till Willys medan jag och Johan gjorde ett sista desperat försök att göra lägenheten respektabel inför besök. Efter stor tacomiddag spelades det Guitarhero tills det blev dags för småstadsborna att åka hem igen. Allt som allt en mycket bra dag.

Lania, kung på bas


Johan körde med keyboardfattning


Filip jobbade mer laidback

Full koncentration
Idag är det plugg som står på schemat. Får se hur det går när det finns möbler kvar att skruva ihop. Själv anser jag ju att det låter mycket mer lockande.

Så här ser min plugghörna ut idag

//Give love on christmasday

1 kommentar:

Lania sa...

Snygga jävla dubbelhakor på oss där!