söndag 13 december 2009

Fattig

Ungefär 6000 kronor kostade resan till Happyranda idag... Ujuj. Och detta i juletider. Det blir nudlar i julklapp till alla. Bara så ni vet.
Vi inhandlade bara sånt vi tänkt på innan i alla fall. Det är ju positivt. Annars är Ikea ett typiskt impulsköp-varuhus. Jag hittade även nya täckbyxor! Inte illa. Jag har bara hittat dyrgripar jag tyckt om tidigare, men de här var inte speciellt dyra och jag vågar nog påstå att de sitter ganska bra också.
Just nu håller jag och Johan på med det roligaste efter en Ikea-tripp. Ihopskruvandet. Tyvärr värker min rygg nåt så fruktansvärt. Har knaprat piller i fyra dagar nu, så jag vill inte ta en till tablett idag. Får stå ut och försöka att inte spänna mig.

Det här är vad jag håller på med

Och Johan använder powertools




1 kommentar:

syster fia sa...

Soundtracket till Johans bild blir självklart: "Macho Man"... *nynnar, hummar*