tisdag 31 maj 2011

Vårruset

Igår gjorde jag mig fin i håret. Min mor var snäll nog att ge mig bidrag för att gå till frisören inför helgen då vi ska på bröllop. Nu när jag håller på att spara ut håret vill jag ju gärna undvika hockeyfrilla. Hon tunnade även ut håret och fällde standardkommentaren "Men oj, va mycket hår du har!". Jag passade även på att färga håret mörkbrunt igen när jag kom hem Johan tycker att jag passar bättre i det och så började utväxten att synas.

Igår var det ju Vårruset också. Jag och några kollegor hade bestämt oss för att gå, men vi joggade och gick om vartannat istället. Det kändes bättre plus att vi kunde ta oss förbi de segaste klungorna. Tyvärr började det regna i slutet så det var inget höjdarväder, men vi överlevde och det var en trevlig tillställning.



//

Inga kommentarer: