torsdag 5 maj 2011

Promenad

Dag är en av mina "helgdagar" den här veckan. Det vill säga en av mina lediga dagar. Kommer ju jobba hela helgen, så det gäller att passa på att njuta av ledigheten.
Har mest tagit det lugnt, men även gått på en promenad i solskenet (klädde mig för varmt såklart), inhandlat ett paket med slingblekning som ska få bli morgondagens projekt och bakat blåbärsmuffins. Snart kommer sambon hem och jag ska försöka ha maten ganska klar till dess för vid sextiden kommer en av mina favorit Robinar och hämtar mig för ikväll blir det dans i Sikfors! Känner mig lite nervös eftersom det var ett tag sedan jag var och dansade, men jag överlever nog. Som vanligt kommer jag ju inte våga bjuda upp de jag inte känner, men jag får väl vara glad för de danser jag får. Har ju bra sällskap av Robinarna.

Bilder från dagens promenad:





//Hold on to your dream

Inga kommentarer: