tisdag 3 maj 2011

Seg i skallen

I morse när väckarklockan ringde kunde jag inte alls komma på vad det var för dag. Trodde först att det var helg och att jag ställt klockan fel (lite skillnad på när jag måste kliva upp när jag ska jobba på Interport och när jag ska jobba på skolan. Efter mycket tankemöda kom jag på att det bara var tisdag och att jag var tvungen att släpa mig till skolan.

Lektionerna på morgonen gick sådär. Jag var verkligen inte i form. Jag gick och la mig ganska tidigt igår så jag tycker att jag borde varit utvilad, men det verkade inte alls så. Usch. Jag försökte i alla fall hålla mitt dåliga humör i schack och pusta och frusta i pauserna emellan. Tror det gick ganska bra. Eftermiddagen spenderades åt att rätta uppsatser. Snart är jag igenom mitt lilla berg och då kommer nog betygssättning och omdömesskrivning att ta vid. Jippie...

Om någon har ett förslag på hur jag ska komma ur min min lilla svacka här så emottages det tacksamt. Är bara så less. Jag vet att sådana här perioder kommer lite då och då. Perioder då jag känner att mitt liv bara står och stampar och jag kommer ingen vart.

//Rave!

1 kommentar:

Lania sa...

Du kan få en stor virtuell kram av mig och så kan du få veta att jag saknar dig väldigt, väldigt mycket. Hoppas att det hjälper litegranna...? KRAM!