tisdag 10 maj 2011

På en såndär platta

Johan tyckte att jag skulle prova hans nya arbetsmojäng så here I am, skriver till er på en såndäringa surfplatta. En ipadd. Precis som när det kommer till ifånen så är jag inte riktigt överens med rättstavningen. Glömmer bort att trycka på det där förbannade krysset för att den inte ska hitta på något helt galet ord. Ni anar inte hur konstigt det här inlägget hade sett ut om jag inte suttit och suddat och skrivit om en massa. Sen saknar jag även pilts genrerna (eller piltangenterna som jag egentligen skulle skriva). Hur klarar sig folk utan dem?

Sen ser inte min blogg så bra ut i den här heller. Det är som en grön ful fyrkant i bakgrunden. I Hjärtat fyller det gröna ut hela skärmen, men det kanske bara är på henne? Hur ser det ut i DIN dator?

Nåväl, den är väl inte helt kass den här. Tycker fortfarande att det är orättvist att Johan får en sån här att jobba. Och jag får inte ens laga skolans gitarrer... Men livet är ju inte rättvist heller.

//

(jag orkar absolut inte kolla om det finns Spotify i den här makapären och sen försöka fixa en länk och grejer. Tipsa mig om en bra låt istället vettja! Och finns det en massa konstiga ord som inte passar in i det här inlägget så är det inte mitt fel. Skyll på padden)

1 kommentar:

syster fia sa...

Allt ser snyggt ut precis som vanligt. Det är nog den där ippen som tjafsar.

Bra låt? Pysen och jag nostalgidansade till Nordman härom kvällen. Aahh, det var tider det. Hihi.