torsdag 19 maj 2011

Bio

Jag är inte bra på att vara ensam. Jag klarar mig utan min sambo några dagar (jag är inte en irriterande flickvän) men ensam... Så ikväll ordnade jag bio med Danne. Vi såg Fast and Furious 5.
Riktigt underhållande. Jag älskar ju den filmserien och jag älskar den typen av filmer. Men det bästa med kvällens bioupplevelse var gänget som satt framför oss. Ett gäng grabbar som hade helt underbar attityd. Det var spontana utrop, applåder, små kommentarer och smådiggande till musiken. De var inte av den där sorten som stör, de bara förstärkte det som hände och sa sådant som alla andra tänkte. Helt klart stod de för halva nöjet.
Så se filmen (förvänta dig inga överraskningar eller djupa dialoger) för den är grym och håll tummarna för att du får ett lika härligt gäng framför dig.

När vi kom ut från bion var det helt fantastiskt väder. Det har regnat hela dagen, men nu är det underbart ute:



//It's only rock n' roll, but I like it

Inga kommentarer: