söndag 15 maj 2011

Fel låt vann

Igår var det tänkt att skulle på personalfest, men det blev inte så.
Istället fick jag nöja mig med att sitta hemma och titta på Eurovision och det var väl inte fy skam det heller...
Tog ett bad där jag testade en badbomb från Lush och blev helt överlycklig när jag märkte att den innehöll små hjärtan. Fantastiskt!

Under Eurovision satt jag och chattade med Nils, Annika och Björn. Kändes nästan som att vara tillbaka i Piteå där vi alla satt i samma soffa och kommenterade allt från hur kläderna såg ut till hur coolt det var med alla lampor. Så jäkla synd att vi förlorade mot två ganska kassa låtar. Hade varit trevligt om Eric hade lyckts vinna... Men han verkar ju glad ändå och utmanar ju nästa års svenska bidrag till att vinna.

Pite tog både andra och tredje platsen i Smask igår och Ingesund lyckades för första gången någonsin ta sig till final. Magiskt!

Nu måste jag snart dra iväg till jobbet. Tänkte försöka mig på att cykla...

//You see me dancing for my life

2 kommentarer:

Paulina sa...

Det är klart att fel låt vann, det är väl som vanligt det... Nästa år tycker att vi skickar iväg dej och Liv, det måste ju bli bra det! :) Om ni vill kan jag slänga ihop en truddilutt som ni kan dra av, 3 minuter- hur svårt kan det vá? ;)

Lania sa...

Hade gärna haft distansdejt med er, men den här gången hade jag ett annat fint gäng att ESC:a med. Introducerade vår lilla lek som blev en hit! Vi la till två nya moment: Drick varje gång någon sjunger 'Love'. Drick varje gång någon sjunger 'Popular' :D