lördag 14 maj 2011

I'm back

Bloggen har legat nere ett par dagar, det är därför jag inte har uppdaterat. Jag har helt enkelt inte kunnat...
Men nu är jag tillbaka.
Eric gick vidare (tack vara mitt rosa bubbel, det är jag säker på) och jag har njutit av att vara ledig. Suttit uppe i tornet i solen, åkt bräda till jobbet för några timmars jobb och grillat med vänner. Allt som allt har det varit bra lediga dagar. Skulle gärna ta emot några fler...
Ni kanske vill se bilder?








//Love supreme

3 kommentarer:

Paulina sa...

Åh, vilken fin klänning!!! Vart har du fått tag i den? Kram!

Liv sa...

Kan bara stämma in med frk Pålsson. Och jisses, du är skitsnygg hela du! Skitbra blev håret ju!

Åsa sa...

Men tack, va snälla ni är! Jag köpte den på Gina Tricot när jag var nere i Hufvudstaden senast