måndag 9 maj 2011

Kanotpolo

Idag vidareutbildade jag mig själv. Jag hade fyrtio minuter över och insåg att det var för lite tid för att börja med omdömen och sånt. Jag tänkte istället att lite fortbildning vore på sig plats. Så jag låste in mig själv i musiksalen tillsammans med min ipod och bankade på trummorna till The Ark. Det är svårt att spela trummor, men om jag fortsätter öva så där några gånger så kommer jag ju säkerligen bli bättre. Bas står också på fortbildningsschemat.

Nu ikväll har jag och Johan varit iväg på äventyr på Hertsön. Johan skulle prova på kanotpolo tillsammans med ett gäng arbetskamrater och jag följde med som publik och fotograf. Här är några bilder. Jag knäppte otroligt många och jag orkade inte titta igenom alla för att välja ut bilder hit, utan jag gjorde bara ett snabbt urval och så här såg det ut i simhallen på Hertsön ikväll:







//Smoke on the water

Inga kommentarer: