fredag 20 maj 2011

Jobb

Har haft en fullspäckad dag på jobbet idag. Har inte haft en enda lektion, men ändå fyllt tiden med viktiga saker. Jag och min kollega har satt betyg (vilket tog en halv evighet) rensat ut trasiga kablar, instrument och annat och varit till Ramus en sväng och kollat upp instrument och saker vi behöver till musiksalen. En lång men otroligt produktiv dag.

Tog nyss en tur på brädan. Det är vackert väder ute, precis som igår kväll.
Såg massa folk som började röra sig kring de uteställen som finns i stan och kände mig lite trist och tråkig som bara skulle hem och titta på film, men å andra sidan är det ganska mysigt att ligga i soffan och se Harry Potter. Lyssnar ju på ljudböckerna just nu (har kommit till Deathly Hallows) och precis som när jag lyssnade på Twilight har jag blivit sugen på att se filmerna igen. Blev lite förvånad över hur liten Daniel Radcliff är i första filmen...

Imorgon ska jag iväg och leka med Noel och Max (ska väl säga hej till deras föräldrar också kanske) och så blir det grillning hos David senare. Tur att man har vänner som ställer upp och umgås när man känner sig ensam.

//

Inga kommentarer: