lördag 21 maj 2011

Fullt fläng

Det var verkligen full rulle idag. Leos lekland på dagen. Jag hade tyvärr ont i huvudet större delen av dagen vilket innebar att jag mest vaktade Kira och hennes vagn med värdesakerna. De andra fick leka med pojkarna.
Nästa gång Nilas är här uppe ska jag ta med honom dit. Vi har ju varit på Buspalatset hemma, men det här var lite större så det kan ju vara kul att testa med honom.

Efter många timmars lek och ett snabbt stopp i stan for vi ut till Porsön för att grilla med resten av gänget. Hela Lule-gänget samlat (förutom min kära sambo då) ute i snålblåsten. Det var mycket trevligt att hela gänget kunde samlas och trots att det inte var så varmt så hade vi mycket mysigt. Barnen var då rejält trötta i slutet av dagen.

Nu ska jag se andra Harry Potter-filmen. Undrar varför de kallar skogen för The Dark Forest i filmerna när den heter The Forbidden Forest i böckerna?

//Hoppa jag kan inte stoppa

Inga kommentarer: