onsdag 1 juni 2011

Snart så

Jag är trött. Inte bara för att det är tidigt på morgonen, utan även för att det är väldigt stressiga och långa dagar på jobbet. Skolavslutningstider är verkligen superstressiga för en musiklärare. Jag tycker om att ha mycket att göra, men det tar på krafterna.
Det ska bli otroligt skönt med långhelg. Att få slappna av, åka härifrån (och därför inte ens kunna jobba), gå på bröllop och träffa vänner. Helt underbart.
Såg på nätet att det skulle vara riktigt varmt och fint i helgen. Tänk va härligt för brudparet på fredag. Strålande sol är ju precis det man vill ha på sin bröllopsdag.

Nu måste jag fixa i ordning musiktävlingen jag ska ha med mina elever, sen cykla till jobbet. Inte långt till mitt enorma sommarlov nu!

//I'm on the edge of glory

Inga kommentarer: