tisdag 7 juni 2011

Klänningar

Fick sluta "tidigt" idag eftersom mina elever var så duktiga. Balen börjar kännas lugn.
Dagen har varit som en virvelvind, men att få sluta tidigt gjorde att det inte kändes så tungt i efterhand.

Efter middagen gick jag och sambon ut till stadsparken för att titta på fina balklänningar. Det är studentbal ikväll och när man bor i samma hur som Stadshotellet där balen är, så måste man ju passa på att få sig en dos balklänningar. Vi kom ut lite sent så vi hann inte se alla och jag hade egentligen velat gå omkring med en kamera för att fota inspiration till Ängeln. Jag har egentligen en idé om hur jag tycker hon ska ha den, men hon behöver nog inte storasysters hjälp med den saken. Har hon ärvt en gnutta av sina systrars intresse för klänningar så har hon idéer så det räcker. Annars får hon gärna lämna över allt ansvar över klänningen till sin älskade syster...



//

1 kommentar:

Maja sa...

Inspiration hade varit välkommet! Jag har faktiskt inte en aning hur jag vill ha min klänning... De idéer jag haft passar inte riktigt för en studentbal... Men lämna över helt tänker jag inte göra! ;)