torsdag 2 juni 2011

Fantastisk dag

Idag har jag njutit av sommarvärme, shoppat underkläder för alldeles för mycket pengar i "Helenas butik", fått sötaste Hampus att kikna av skratt, njutit lite mer av värmen, gått på presentjakt och ätit alldeles för mycket.

Det har gått fruktansvärt mycket pengar idag. Underkläderna var jag ju beredd på, jag hade bestämt mig för att passa på när jag nu hade experten med, men att det skulle gå så mycket pengar till annat... Huvva, får hålla igen resten av ledigheten. När jag väl är tillbaka på jobbet kommer jag ju inte ha tid att spendera.

Men jag uppskattar verkligen ledigheten nu. Jag kan inte jobba, vilket gör att jag verkligen kan slappna av. Det jag behöver göra måste helt enkelt göras när jag är tillbaka på jobbet igen.

Nu ska vi se om man kan ladda upp bilder här genom denna här plattan jag skriver på...
Nä, det gick int.

//

Inga kommentarer: