fredag 17 juni 2011

Som sagt

Jo, det där med att blogga har liksom blivit lite eftersatt de senaste dagarna. Har liksom bättre saker för mig.

Jag har nu hunnit med att fara en sväng till stugan för att elda upp altanen (vi hade rivit ner den redan när Joel var här, så vi eldade upp den på stranden och det var helt och håller meningen) träffa FinaLina och hennes ultrasöta pojk, sova en natt med ett litet knytte intill, fara till badhuset med de två prinsarna och lite annat smått och gott.

Just nu håller jag på att göra i ordning för att fara ut till stugan en sväng. Min snälla far ska köra ut mig. Eftersom alla andra har planer för dagen så far jag ut ensam och så kommer förhoppningsvis de andra imorgon och gör mig sällskap resten av helgen.

På måndag kommer min alldeles egna sambo!

//

Inga kommentarer: