onsdag 8 juni 2011

Bal igen

Ikväll är det bal på slottet igen.
Var ut en sväng och tog med kameran den här gången. Tyvärr var det lite svårt att ta bra bilder. Dels för att det var så mycket folk, dels för att jag kände mig lite läskig som smög omkring med en kamera fast jag inte känner någon... Till slut började jag frysa (rätt så svalt i skuggan) och superhungrig, så jag fick nöja mig med de bilderna jag hade. Vet inte om det ger så mycket till Ängeln, men jag tog mest bilder på det jag tyckte var snyggt och de trender jag såg (värsta modebloggaren!).

De trender jag såg var mycket svart, många låga ryggar och asymmetriska ringningar (sånt som är hopplöst att ha en bra bh till).










Nu ska vi ta min termos med choklad och Johans termos med te och sätta oss ute i solen och läsa.

//

2 kommentarer:

syster fia sa...

Åh, den bruna... SÅ fin!

Eller just det ja, det var inte till mig du fotade. Attans.

Maja sa...

Jag tyckte att ryggen på den andra var väldigt fin! Men jag vill ha en bh å mig på balen...