måndag 20 juni 2011

Wiehoo

Idag har jag spenderat alldeles för många timmar på stan. Hittade jobb-linnen och hjälpte Ängeln med saker hon behöver till sin månad i Skottland. Och självklart hämtade jag upp sambon vid tåget. Wiiiehooo!

Nu när han är här kanske vi kan skrapa ihop lite bilder så mina inlägg inte måste innehålla så mycket blaha-text utan lite fint också.

Har bakat en cheesecake ikväll. Den blev helt okej för att vara min första cheesecake och planen är att den ska bli efterrätt till en familjemiddag inom en snar framtid. Hittade receptet på ett mjölkpaket och den innehåller smultron- och jordgubbsyoughurt. Tyvärr så höll inte formen tät så min mor skurar ugnen i detta nu...

//

3 kommentarer:

Lania sa...

Åh, vad ska syster göra i Skottland? Säg

Åsa sa...

Hon ska jobba på ett vandrarhem. Eller det kallas väl praktik... Det är samma som jag gjorde när jag var på Irland en månad.

Lania sa...

Vad kul! Hon får akta sig för charmiga skottar, de är hemskt luriga (men väldigt fina också...).