torsdag 7 januari 2010

Stackars näsa

Halsontet jag hade igår morse övergick under dagen till en stadig förkylning.
Igår hade jag feber fram och tillbaka och idag är jag bara allmänt snuvig. Stackars lilla näsa...

Befinner mig i Pite nu. Fick sova hemma hos Nils eftersom han inte sov hemma. Tänk vilka fina vänner man har. Jag behöver inte ens kolla i förväg om jag har någonstans att sova. De är så söta och snälla så.

Snart har jag laddat upp tillräckligt med mod för att ge mig ut i kylan. 27,5 minus idag. Huvva. Ska upp på skolan för att skriva ut mitt arbete, det arbete jag ska opponera på och en blankett som jag ska ha med nästa vecka. Det är så mycket lättare att skriva ut här i Pite, så därför ser jag till att göra det när jag är här.

Attans...nu kom Nils hem. Nu kommer jag aaaaldrig komma iväg till skolan. Kanske ska skriva ut på Kulturens hus istället?

//Light my fire

1 kommentar:

Mickis sa...

mm;) nu ska jag bli frisk en gång för alla:) Tack<3