måndag 25 januari 2010

Smaskigt

På torsdag ska vi ta artistfoton till Smask. Känns läskigt att jag ska få vara med på en sån. Har ju varit med och styrt upp dessa fotograferingar och gått förbi och hört efter om det gått bra, men den här gången ska jag fotas. Hjälp.
Jag och Stina är ju mitt inne i kläddesignandet. Vi har en massa idéer och som tur är kan Stina det där med att sy. Jag är väl inte heller helt oäven, men Stina har nog övertaget. Jag och Nils pratade idag om att vi ska fixa en syjunta hos Stina. Nils lagar middag, Stina syr och jag kan...vara gott sällskap.
Idag sitter jag i soffan och pluggar igen. Ska förhoppningsvis bli klar med Charlotte's web idag. Ikväll är det Avatar i 3D som gäller. Känns konstigt att åka till Pite för att se på bio, men den visas inte i 3D här...


Kanske ska se ut så här på Smask?


//Vadde hadde dudde da

1 kommentar:

annika sa...

ni kommer ju inte vara lika snygga som pär och johan ;) Ett vinnande koncept