måndag 4 januari 2010

Hon är tillbaka!

Jag vet jag vet. Ingen uppdatering på hur länge som helst. Hur ska man då kunna behålla sina trogna läsare? Jajja, det ska bli bättring på uppdateringsfronten, så jag hoppas att ni är trogna en stund till. Det är helt enkelt svårt att blogga när men inte har tillgång till internet. Vi har alltså varit i Hemavan med Johans familj.
Här kommer min nyårsvecka i bilder:

Vi började med att hämta hyrbilen:

(okej, vi hade turen att få en annan bil som var mindre snöig)


Snörök såg vi mycket av

Dessa monster gjorde att man kände sig en aning desorienterad en stund

Självklart såg vi en och annan ren efter vägen


Ibland är det väldigt vackert i Tärnaby

Och då är det härligt att man är där och får njuta av det vackra

Skistar!

Påväg hem i en minibus som kallats in för att den ordinarie frusit ihop
(20 minus är kallt även för en buss)

Nyårsmiddag (ja, alla ser ut som att de har brukrämat lite för mycket)


Nördarna och deras iphoner

Jag och Ida tyckte de var tråkigt sällskap

Det var otroligt vackert längs vägen hem

Vi var tvugna att stanna för att ta lite bilder

Denna bild får avsluta vår resa

Idag pysslar vi på här hemma. Ska ut på stan för att kolla priser på frisörsalonger i stan. Ska ju klippa mig snart!

//Skibum

Inga kommentarer: