tisdag 5 januari 2010

Plugghörna

Nu sitter jag här i plugghörnan i soffan igen. Jag har ju hittat det ultimata antalet kuddar som behövs för att kunna sitta här i tio timmar i sträck om det skulle behövas (två jättestora och två mindre) så det är det bekvämaste stället i lägenheten om man vill sitta upp.
Dock vet jag inte riktigt hur mycket jag kommer plugga i detta hörn idag. Förhoppningsvis hinner Lania läsa klart mitt arbete och i så fall har jag kanske lite att rätta till. Annars är inte planen att plugga utan fixa klipptid, kolla upp mailadress till opponenter, säga upp tv-innehav och säga upp medlemskap i hyresgästföreningen. Tung dag...


Lilla Hjärtat fick åka pjäxor med mig nerför Anjabacken

//I wanna

2 kommentarer:

mamma sa...

Din syster ville också läsa uppsattsen med tillägg/ändringar.

Åsa sa...

När jag fixat efter Lania skickar jag den till henne.