torsdag 28 januari 2010

Sovmorgon

Jag tycker om att ha sovmorgon. Så skönt att få sova ut ordentligt.
Nu har jag till och med kunnat äta frukost. När jag börjar supertidigt så får jag inte ner nåt.
Jag har helt enkelt valt fel yrke. Skolor har ju en tendens att börja tidigt.
Idag är det bara en lektion, sen ska jag till Pite och där är det minsann fullt upp. Ska hinna med artistfotografering, tandläkarbesök, middag med Jonas och så måste jag ju hinna träffa alla. Pust! Har kommit på att jag inte är förberedd inför mina lektioner imorgon, så jag är tvungen att fixa det någon gång under dagen också. Tror dock att det mesta finns i huvudet. Det är bara det där med trummor som känns lite svårt.
Igår var jag barnvakt. Det gick väldigt bra. Vi hade jättemysigt och lekte en hel massa. Han började bara sakna pappa när det var dags att gå och sova, men efter vi läst om Blixten några gånger somnade han sött.
Tror att gårdagens snöstorm har lagt sig till idag. Inte kul att vara ute när man inte kan titta rakt fram för då får man snö/is i ögonen. Nu måste jag kila!

Ungefär såhär såg det ut när jag gick till bussen igår. Minus skidorna.


//I'm blue

Inga kommentarer: