onsdag 6 januari 2010

Hä knapjej ju inte

Varning för lite självömkan här...
Vaknade strax för sex och kunde inte somna om eftersom jag hade så fruktansvärt ont i halsen. Har nog aldrig haft så ont halsen förr och då har jag haft halsfluss.
Lade mig i soffan och läste igenom en massa bloggar tills jag faktiskt lyckades somna om (en timme senare). Jag måde ju även illa under den där timmen. Underbart att vara sjuk...
Vaknade vid tio av att Johan klev upp. Mådde inte mycket bättre då, men var inte lika trött iaf.
Dagen har främst spenderats i soffan. Jag gjorde en lite insats i uppackandet så jag fick in allamina skor i garderober och liknande, men jag blev helst slut i kroppen av det så jag lade mig i soffan igen.

Gårdagskvällen var riktigt mysig, vi åt gott och drack bubbel framför ett gäng avsnitt av Flash Forward. Äntligen har vi "skålat in" vårt samboende.


Gott med bubbel

//Ont där, ont där

1 kommentar:

Mickis sa...

mm tyvärr så säger dem så:(
<3