fredag 8 januari 2010

Myggfritt

Ja, det gäller att se det positiva. Det ganska friskt ute. Igår runt 30 minus, idag är det bara runt -26. Som sagt: myggfritt.
Igår när jag skulle åka från Pite så var jag ute i ungefär 20 minuter, sen tog det hela bussresan (ungefär 50 minuter) att bli varm om tårna. Friskt...
Är så glad över mina fin fina vänner i Pite. Saknar dem så otroligt mycket och är fruktansvärt avis på allt de gör när jag inte är där. Det är jobbigt att inte vara lika mycket "med i gänget" som förr. Fast när jag väl är där så ställer de upp och umgås. Lania pluggar hemma hos Jonas medan gossarna löder ihop effektpedaler vid köksbordet och jag och Tove spelar tv-spel. Allt detta avslutas med ett hejdundrande pannkakskalas. Jag tycker om vår sekt.

Idag har jag så smått börjat med opponeringen. Går lite segt, men jag ska nog få ihop det med hjälp av goda råd från fröken Sitepu. Nu tvingar min sambo ut mig i kylan för att gå på stan. Huvva!



//Killerqueen

Inga kommentarer: