lördag 23 januari 2010

Sektmöte

Nu har sekten farit hem igen. Det har varit så underbart roligt att ha dem här allihop. Ja, alla var här utom Johan. Igår gick vi på stan (fyndade en klänning för 29 kronor), åt tacos, spelade Rayman Raving Rabbids (ja Maja, jag köpte det hem hit...) och Rockband. allmänt en mycket trevlig kväll. Idag var vi på Max och ännu en kort sväng på stan. Lugn och skön lördag. Efter de hade farit hem har jag och Johan spelat ännu mer Rockband och så har jag duschat med mitt korta hår för första gången. Det känns ju som att jag är skallig! Jösses Amalia vilken skillnad det är. Men så torkar det på nån timme också istället för fyra som innan.


Tove har blivit en riktigt iphonenörd

Nils spelar plasttrummor

Och det gör jag också

Tove är en superkoncentrerad plastgitarrist

Johan är den ultimata värden. Han hjälper Lania spela trummor samtidigt som han serverar fudge till Filip.

Jag sjöng några toner också

Svårt att fånga en headbangande Nils på bild

Vi spelade lite charader också


Nu ska jag skala bort spikmattan från min rygg. Det börjar bränna lite väl nu.

//No man no madness

Inga kommentarer: