måndag 18 januari 2010

Can you please talk english with me?

Har nyss varit på kursintro. And I like having lectures in english kan jag lova. Den varade bara i en halvtimme, men jag kände genast att jag hamnat i rätt kurs.
Nu sitter jag och Johan på Kulturens Hus. Vi funderade på att gå och lyssna på när Dogge inspirationspratar, men föreläsningen hade redan börjat så vi ville inte störa. Plus att jag börjar bli hungrig.
Vi bestämde oss för att kolla hur det funkade med trådlöst inne i biblioteket och vips hade vi ett lösenord för att ta oss in på nätet och surfa i en timme. Och varför gå hem och surfa när man kan surfa här?
Syster: Första dagen gick bra. Några elever tyckte inte att det där med att vara tyst och lyssna var en bra idé, men de ska nog rätta sig i ledet till slut (moahaha). Johan börjar jobba imorgon på Metria. Tror jag har svarat på nån kommentar angående det, men men. Han ska programmera kartor till den världsvida vebben så som jag förstår saken.


Vacker glasögonkonst i biblioteket.


Hmm, hungrig var det...

//Hungry, for life

1 kommentar:

Mikaela sa...

Jag valde sanningen:) Kram