torsdag 21 januari 2010

Nervös

Vet ni vad? Jag ska vara barnvakt några onsdagkvällar. Underbart. Mogge ringde igår och frågade om jag kunde vara barnvakt åt Max medan han är på skoterkurs. Självklart kirrar jag biffen. Johan kanske också hjälper till, men jag känner att jag inte vill tvinga honom till det bara för att jag vill vara barnvakt. Men är han hemma är han nog inte den som inte vill leka lite med Max.
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Tänkte försöka hinna planera lite musik till morgondagens lektioner och så måste jag skriva lite engelskauppgifter. Men om en timme ska jag till frissan! Gah, är sååå nervös. Nästan allt hår kommer vara borta om ett par timmar. Gone!
Håll tummarna för mig.

Skruvade nyss upp mina nya fina krokar.

Så här ser jag ut nu, före klippningen. Har jag tur kan jag visa en bild på jag ser ut efter. Annars blir det mössa.

//Gone going gone

Inga kommentarer: