onsdag 13 januari 2010

Hälsa nu snällt på fröken Åsa

Idag har jag inhandlat förnödenheter inför jobbet som lärare och några fina saker som grattis till mig själv för att jag fixade jobbet. Allt som allt var det en lyckad tripp på stan. Jag hade massa glada tankar i huvudet som gjorde att jag stod ut med några timmar opponering när vi kom hem igen. Nu känner jag mig rätt så klar med mina förberedelser inför morgondagen. Såg nyss att OpenOffice (som de har på Kultures Hus där jag skrev ut mitt arbete) har hittat på egna saker med mitt arbete. Saker som inte finns med i innehållsförteckningen i mitt dokument, finns helt plötsligt där i utskriften. Morr och fräs.

Nu är jag en riktig mellanstadiefröken. Inneskor och anteckningsblock.


//I wanna spend my days in the, the white snow

1 kommentar:

syster fia sa...

Hmm, det där problemet påminner jättemycket om de problem som finns med vårt dokumenthanteringssystem - om du hittar några referenser till ett system som heter Advantum så... spring för livet!!

Titta, här kikar skorna fram. Snart är hela outfiten publicerad, vad var det jag sa?