onsdag 1 december 2010

Försenat tåg

14 timmar på tåget. Trååååkigt! Skulle ha varit i Lule klockan sju igår morse, men tåget rullade in i stan vid halv tolv. Som tur är så sov jag bättre på vägen upp än jag gjorde när jag åkte ner, men jag var ju trots det ganska trött och inte alls pigg på att åka till jobbet. Men har man lovat att man ska jobba så måste man ju.
Vid fem fick jag ont i huvudet och den värken höll i sig till åtta vilket gjorde att jag mådde ganska illa när jag väl kom hem. Som tur är så hade sambon lagat middag åt oss och det tillsammans med en huvudvärkstablett hjälpte en aning.
Sömnen inatt var ändå den bästa medicinen. Nu mår jag bra och idag ska jag ta tag i pluggandet som inte blev av på grund av det försenade tåget.

Vad tycks om en sådan här gram i år?


//Chuckn' down the track

2 kommentarer:

Jessica sa...

JA! Fabolous! Med svarta och silvriga POLLOR i granen blir den en klar hit julen 2010! ;D

Åsa sa...

Haha, you think so? Well, jag har mina tvivel... :)