torsdag 9 december 2010

Luleå - AIK

Ikväll var det dags för hockey igen. Lule - AIK. Laddade med middag på Pastabacken med mitt hockey-sällskap Janne, Elin och Sara. Sen var det bara att dra iväg till ishallen. Denna gång inhandlade jag en Lule-hockey-halsduk! Yey! De andra köpte också varsin, så nu är vi äkta fans.
Matchen i sig var väl inte en av de bästa jag sett, men den slutade i alla fall 2-1 efter sudden.
Det var då grymt kul att kolla på hockey med Elin som var minst lika inne i matchen som jag var (lite mer faktiskt), så henne ska jag släpa med fler gånger.
Nu ska jag ta och packa lite prylar för tidigt tidigt imorgon åker jag till Skellefteå över dagen, sen på kvällen är det Spice Girls-konsert på Kåren i Pite. Har köpt ett par väldigt fula jeans på Kupan som jag ska ha imorgon. Kommer absolut inte vara snyggast på stället...


Jag i min nya fina halsduk:

Det är kyligt ute... På vägen hem blev min mer en slush:


//T.N.T

1 kommentar: