onsdag 22 december 2010

Avundsjuka

Åh, jag vill också ha...

Tittade in hos Blondinbella (gör inte det så ofta eftersom jag blev arg över ett inlägg i samband med valet och då bojkottar jag av ren princip, men ibland händer det att jag tjuvkikar) och såg att hon köpt te-muggar från Rörstrand. Närmare bestämt te-muggar från Swedish Grace-serien. Åh...
Mamma visade mig dem då jag var hemma senast och jag tycker att de är underbart vackra (även fast kaffekopparna fortfarande är sötast), men vi har ju en massa koppar och muggar och jag kan inte komma på att jag behöver dessa te-muggar. Men när vi flyttat till hus där vi har plats för min fina Swedish Grace-servis, då skulle det ju vara fint att servera kaffe i de supersöta kaffekopparna och låta tedrickarna dricka ur de vackra te-muggarna. Åh...

//I'll tell you what I want

Inga kommentarer: