tisdag 14 december 2010

Hjärnan har gjort kväll

Jobbade tio timmar idag. Mina fötter är trötta, min hjärna föreslog nyss att jag skulle skriva: mina trötter är fötta och det är svinigt kallt ute.
Ja, det sista hade kanske inget med tröttheten att göra, men men. Det är sant.
I morse när jag vaknade var det lika kallt ute som det var "varmt" inne. +20,5 inne, lika många minus ute.

Har försökt läsa och kommentera en uppsats nu efter jag fick i mig lite mat, men orkade inte med hela. Inte bra alls eftersom jag då har två hela uppsatser och lite från en att läsa imorgon. Lyckades nämligen bara läsa en igår. Hjärnan orkar liksom inte. Tror i och för sig inte att hjärnan kommer vara mindre trött imorgon när jag kommer hem efter att ha jobbat i nio timmar. Måste verkligen komma ihåg att ta med Hjärtat till jobbet imorgon. Glömde idag.

Innan jobbet imorgon ska jag till frissan. Det kanske kan pigga upp mig lite. Har ingen aning om hur jag ska klippa mig. Jag hoppas på att jag får en bra frisör som kan hitta på nåt bra.

//Hos frisören blir man fin

Inga kommentarer: