söndag 19 december 2010

New shoes

Jag gjorde ju ett dåligt köp när jag köpte mina vinterskor. De gör svinigt ont när jag har dem länge. Inte bra alls och självklart är det jobbigt att ha lagt en del pengar på något som man inte vill använda.

Igår (inatt) när jag kom hem från krogen stod ett paket i hallen. Min kära sambo hade pyntat fint med ett tänt ljus och en lapp som förklarade att paketet innehöll en adventspresent till mig. Tänk va glad jag blev! Jag blev ännu lite gladare när jag öppnade paketet och såg att det innehöll nya vinterskor! Det var de skor som jag hittade nån vecka efter jag insett att mina nya inte var så bra. De är stora och breda, men även varma och sköna. De ser nästan ut som snowboard-boots och kanske de ser för stora och klumpiga ut. Men jag bryr mig inte så länge jag får vara varm om fötterna och slippa halta på vägen hem.




//Suddenly everything's alright

Inga kommentarer: